کد خبر: 140632

مسئول آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل؛

فساد کرسنت با توجه به محدودیت ها مغفول مانده است/ وزارت علوم گزارش برخورد با تخلفات بورس را ارائه دهد

بالاخره متاسفانه در هر دولتی از کارگزاران و اصلاحات گرفته تا دولت قبل، بودند افرادی که با زد و بند و رانت و بدون داشتن شرایط علمی از امتیاز بورسیه استفاده کرده اند که قطعا باید با آنها برخورد شود و این مطالبه همه ملت ایران است و وزارت علوم باید گزارش آن را به گوش جامعه دانشگاهی برساند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول آموزش اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: استیضاح وزیر علوم نباید به موضوع اصلی کشور و دولت تبدیل شود که متاسفانه از سوی برخی رسانه ها چنان به این بحث دامن زده می شود که گویی اصلی ترین مسئله کشور این مسئله است، در حالی که مسائلی همچون فساد قرار داد کرسنت در برخی رسانه ها با توجه به محدودیت ها مغفول مانده است.

بهروز کلاته در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با اشاره به تاکید دولت در مبارزه با فساد در دانشگاهها  گفت: طبعا ما هم خواهان رسیدگی به پرونده بورسیه های غیر قانونی و رانتی هستیم، بالاخره متاسفانه در هر دولتی از کارگزاران و اصلاحات گرفته تا دولت قبل، بودند افرادی که با زد و بند و رانت و بدون داشتن شرایط علمی از امتیاز بورسیه استفاده کرده اند که قطعا باید با آنها برخورد شود و این مطالبه همه ملت ایران است  و وزارت علوم باید گزارش آن را به گوش جامعه دانشگاهی برساند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل افزود: اما اینکه بخواهند با آبروی عده ای دانشجوی بیگناه هم بازی شود را نه تنها صحیح نمی دانیم بلکه مصداق جرم میدانیم و این حق را برای دانشجویان بی گناه محفوظ می دانیم که از مسئولینی که با آبروی آنها بازی کرده اند شکایت کنند و از آنها نیز حمایت می  کنیم.

وی ادامه داد:بالاخره با آبروی آموزشی و شخصی آنها بازی سیاسی شده است، البته دوباره تاکید می کنم که با متخلفین در همه دولت ها باید برخورد شود و از این برخورد که در راستای حفاظت از بیت المال مسلمین است حمایت کامل می کنیم اما نباید با این ماجرا بازی رسانه ای و سیاسی شود.

کلاته با تشکر از مواضع رییس جمهور افزود: البته از مواضع رئیس جمهور محترم هم که بعد از استیضاح مانع از سوء استفاده رسانه های مختلف از ماجرای استیضاح شدند نیز تشکر می کنیم.

مرتبط ها